UpDate

assalamualaikum....lamanya aku meninggal ini laman..aku bukannye bz..cuma malas...hik3....

skrg aku nak cite pasal ape ea?? nak update ni???
 pasal ape lgi ...pasal aku laaa kan kan sbb ini blog aku....
aku bru ke je sembuh dr demam...tahun ni saje aku sik demam2 je...lama2 plk demam tu...sampai suara aku jd suara bapok....batuk smpai skrg x jgk hilang2...hbs petua dah aku cuba....tensennn...tp trima laa sbb ujian dr nyaa maha esa..kurang2 dapat kurangkan dosa2 ringan...hehe alhamdulillah....
satu lgu aku nak cite pasal ade sorang mamat ni yg xpuas hati ngn aku...entah ngapa laa ckp kat aku ni bukan2...dia ckp aku ni nak ambik kesempatan kat awek dia...entah ape2 la manusia ni....ape pon aku diamkan je...mls la nak besar2 kan....mgkin dengan diam lebih baikk kan kan kan...

ok lahhh nanti update lagi...
hehehe

1 comments:

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

Hehehehehehehehe

Diam-diam gak jgn makan hati sudah!!!

Hahahahahahahahahaha
Petua x nak demam panjang,
Minum budu dgn straw! Hanya 1 aun shj dan perah limau nipis bkn limau kasturi...

Selamat beramal