KU PASRAH KU LUAHKAN SEGALANYA

Sunyi dalam kedinginan malam buat aku resah menanti hari-hari yang bakal aku lalui.. Aku bertanya pada diri aku, mampukah aku lalui semua ini pada hari yang akan datang..


Bicara ku terhenti di saat aku meluahkan segalanya, aku harus luahkan apa yang aku pendamkan selama ini agar tiada kekusutan yang melanda kehidupan aku.. sedikit ketenangan aku rasakan bila aku sudah luahkan padanya.. namun aku pasrah andai apa yang aku harapkan berlaku sebaliknya..


Dalam kepasrahaan aku berharap agar adanya kebahagian buat aku bersama dia.. sungguh aku masih lagi harapkan nya datang dalam kehidupan aku.. 


Tak mampu aku menipu diri sendiri, terasa sakit yang kurasakan kerana penipu perasaan yang datang.. walaupun aku tahu ianya sangat sukar untuk aku lakukan...



0 comments: